Κύκλος #1 Παρουσίαση διηγημάτων

Κεντρική ιδέα Κύκλου #1:«Μια γυναίκα, επισκέπτεται έναν επώνυμο συγγραφέα. Τού κάνει μια ελκυστική πρόταση να της γράψει τη βιογραφία της. Ο συγγραφέας θα την αναζητήσει τις αμέσως επόμενες μέρες για να προχωρήσουν. Η γυναίκα όμως έχει εξαφανιστεί»

«Ο Μονόκερως» από την ANNA FLO

O Τζον Νιλ, διακεκριμένος και βραβευμένος συγγραφέας, επονομαζόμενος «ο Μονόκερως», αναζητεί πηγή έμπνευσης για το νέο του βιβλίο. Απροσδόκητα θα δεχτεί μια απροσδόκητη επίσκεψη. Η Αμαρυλλίς Γουέλινγκτον, θα τού ζητήσει να γράψει την αυτοβιογραφία της με θέμα τη δολοφονία της μητέρας της από τον Μισέλ Γιανγκ, πριν πέντε ολάκερα χρόνια. Μια δολοφονία, που συγκαλύπτεται μεθοδικά και συστημικά λόγω της «επωνυμίας» του δράστη. Ο συγγραφέας θα βασιστεί στις συγκροτημένες πληροφορίες, που θα του δώσει σε γραπτό φάκελο η επισκέπτριά του, η οποία στη συνέχεια εξαφανίζεται.

Ο Νιλ θα δώσει τη μεγάλη μάχη για να ξετυλίξει το κουβάρι των γεγονότων, θα βρεθεί μπροστά σε μεγάλα σκοτεινά μυστικά και ένα απροσδόκητο τέλος έξω από κάθε λογική.

Η Άννα Flo. μας δίνει ένα εξαίρετο ατμοσφαιρικό διήγημα μυστηρίου, με ένα υπέροχο απρόσμενο μεταφυσικό άρωμα, που μάς καθηλώνει μέχρι την τελευταία του λέξη.

«Έγκλημα χωρίς θύμα» από την Πίπη

Ο Τζον Πίτερς, κατά κόσμο, Ιωάννης Πέτρου, φτασμένος συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων, αντιμετωπίζει προβλήματα με τον πιεστικό εκδότη του, εν όψει αναμονής της νέας του συγγραφής. Ένα απρόοπτο γεγονός, θα έρθει να τον αποσπάσει από την έγνοια αυτή με έντονο τρόπο.

Η Τζένιφερ Στρόμπολι, διάσημη influencer, 27 ετών, θα τον επισκεφτεί, ζητώντας του να γράψει την αυτοβιογραφία της, κάτι φυσικά, που αποτελεί ευθεία πρόκληση και πρόσκληση για το συγγραφέα, καθώς καλείται να αλλάξει παντελώς θεματολογία στη συγγραφή του.

Παρά τις έντονες αρχικές επιφυλάξεις του, ο Τζον Πίτερς, βρίσκεται μπροστά σε μια ευθεία πρόκληση στην καριέρα του αλλά και σε μια χρηματική προκαταβολή, που δεν μπορεί εύκολα να αρνηθεί κανείς. Η νεαρή Τζένιφερ, θα αποχωρήσει για να ανανεώσουν το ραντεβού τους στο διαμέρισμά της, όπου θα γίνει και η τελική συμφωνία.

Για τον συγγραφέα, ξεκινά όμως μια μεγάλη, απροσδόκητη και συνάμα επικίνδυνη περιπέτεια, με οδυνηρές εκπλήξεις καθώς η «πελάτισσά» του έχει εξαφανιστεί. Πού μπορεί να οδηγήσουν όλα αυτά και γιατί;

Η Πίπη γράφει ένα διήγημα, με υποδειγματική ιδιαίτερη ευφυΐα, που το χαρακτηρίζει οι πολλές απρόσμενες ανατροπές.

«Ο Σκαραβαίος» από τη Ρούλα

Το διήγημα της Ρούλας, μάς μεταφέρει στην ιστορική πόλη της Αλεξάνδρειας, στην Αίγυπτο στην εποχή του 1960. Εκεί στον κόσμο της Αιγυπτιακής ιστορίας και στις πηγές του Νείλου και των χώρων του.

Ο πολυγραφότατος, Ασίντ Ρασίντ, χρόνια τώρα δουλεύει πάνω στην ιστορία της Αιγύπτου, δίνοντας σειρά από best sellers. Η Ολίβια Ρόμπερτς, γνωστή αρχαιολόγος, μια εντυπωσιακή ώριμη γυναίκα 50 ετών, θα τον συναντήσει, ζητώντας του να γράψει την αυτοβιογραφία της με βάση τις εμπειρίες της στις ανασκαφές των αρχαιολογικών χώρων.

Η καταξιωμένη αρχαιολόγος, βρίσκεται κατά πόδας σε μια τελευταία, σοβαρή και μεγάλη ανακάλυψή της στις πυραμίδες του Νείλου. Ποιος και γιατί όμως είναι εκείνος ή αυτό το «κάτι», που θέλει να επωφεληθεί; Και ποιος ο τελικός ρόλος του διάσημου συγγραφέα σε όλο αυτό;

Η Ρούλα, γράφει ένα ατμοσφαιρικό διήγημα εποχής, γεμάτο αγωνία, στη σκιά των αρχαιολογικών θησαυρών του Νείλου και της Αιγύπτου.

«Νέμεσις» του Βασίλη Διακοβασίλη

Η Ελένη Χρυσίδου, μία από τις πλέον εμβληματικές ηθοποιούς της εποχής μας, απόφοιτη της Δραματικής σχολής του θεάτρου Τέχνης, όμορφη, ποθητή, εντυπωσιακή, αποφασίζει να «γιορτάσει» τα σαράντα της χρόνια, επισκεπτόμενη το διάσημο συγγραφέα, Αλέξανδρο Τρανό, τον καλύτερο βιογράφο της χώρας.

Αντικείμενο της επαφής μαζί του, να γράψει τη βιογραφία της με έμμεσο στόχο να γίνουν γνωστές όλες οι πτυχές της επαγγελματικής αλλά και προσωπικής της ζωής. Η επικοινωνία τους ξεκινά σταδιακά με τον εφοδιασμό του συγγραφέα με υλικό, που του δίνει η ίδια.

Όμως η διάσημη ηθοποιός σταδιακά δίνει τέτοια στοιχεία, που οδηγούν το συγγραφέα να ανοίγει μεγάλα και καλά κρυμμένα, μέχρι τώρα, μυστικά της προσωπικής της ζωής. Μυστικά και γεγονότα, τα οποία τον εμπλέκουν όμως άμεσα και απόλυτα σε ένα δίχτυ, που ουδέποτε μπορούσε να φανταστεί.

Αλήθεια πού θα οδηγήσει το συγγραφέα ο δρόμος της αλήθειας; Πόσα πραγματικά ξέρει για την ίδια τη ζωή του;

Ο Βασίλειος Διακοβασίλης, δίνει ένα υπέροχο δραματικό διήγημα, με ανθρώπινα χαρακτηριστικά και μηνύματα ζωής.

«Σε ικετεύω, σκότωσέ με!» της Μαρίας Κανελλάκη

«Κι αν οι σελίδες αυτές απ’ τη ζωή μου, αποτυπώνουν ένα μικρό ανυπεράσπιστο κορίτσι, ο κρυφός μου πόθος είναι να βρω κάποιον να το δολοφονήσει…»

Με αυτή τη φράση θα κλείσει την ανάγνωσή του, εμβρόντητος, ο διάσημος συγγραφέας αστυνομικών μυθιστορημάτων, Ερρίκος Μοσκώφ. Ανήκε στις γραπτές σημειώσεις, που τού παρέδωσε η οδοντίατρός του, 55χρονη, Αντιγόνη Βαλάση, παρακαλώντας τον θερμά να γράψει ένα βιβλίο με την αυτοβιογραφία του. Και έτσι ανέτρεψε άρδην την αρχική του αδιαφορία και πρόθεση να προσπεράσει με τυπική αρνητική ευγένεια το αίτημά της.

Στη δραματική του αναζήτησή όμως, η Αντιγόνη Βαλάση, έχει εξαφανιστεί και αγνοείται.

Τι γνωρίζει άραγε για την τύχη της, ο 35χρονος Παράσχος Δελατόλας, ένας ταπεινός υπάλληλος του γειτονικού καφε-μπαρ στο ιατρείο της; Ποια ήταν η σχέση του μαζί της;

Τι γνωρίζει για την εξαφανισμένη οδοντίατρο, ο ψυχίατρος και πελάτης της, Παύλος Σαρηγιάννης; Ποιο είναι το δράμα, που την ταλανίζει και την οδηγεί στην απόγνωση;

Όλα αυτά, αναζητούν τη μεγάλη τους αναζήτηση και κορύφωση, με την υπέροχη γραφή της Μαρίας Κανελλάκη.

«Το χρονικό μιας εξαφάνισης» της Ελένη Φλογερά

Ο Αλέξης Ιωάννου, είναι ένας καταξιωμένος συγγραφέας στο χώρο της λογοτεχνίας. Εργένης εκ πεποιθήσεως, άνθρωπος χαμηλών τόνων, πιστός το μεράκι του, έξω από επικοινωνιακές προβολές.

Μια Πέμπτη του 2019, στο τέλος του Μάρτη, θα δεχτεί μια απρόσμενη επίσκεψη στο εξοχικό του σπίτι και ησυχαστήριο, στην ορεινή Κορινθία. Η διάσημη ηθοποιός του θέατρου, Σόνια Μελά, μια αισθαντική, ελκυστική όμορφη ώριμη γυναίκα, γνωστή για την ποιότητα της τέχνης της και την εντιμότητα του χαρακτήρα της.

Η Σόνια Μελά, θα ζητήσει ευθέως από το συγγραφέα να αναδείξει, μέσα από τη βιογραφία της, ένα τραγικό συμβάν που συνέβη στην αρχή της καλλιτεχνικής της σταδιοδρομίας και σημάδεψε τόσο τη ζωή της όσο και την ενασχόλησή της με τον κινηματογράφο, ωθώντας την να στραφεί στο θέατρο και μόνο σ’ αυτό.

Είχε πέσει θύμα άγριου βιασμού από τον τότε σκηνοθέτη της, ο οποίος σήμερα απολαμβάνει μια λαμπερή αναγνωρισιμότητα αλλά και είναι ένα βήμα πριν να μπει στο κοινοβούλιο καθώς είναι και υποψήφιος βουλευτής.

Ο Αλέξης Ιωάννου, θα δεχτεί και το ραντεβού τους είναι για την ερχόμενη Δευτέρα, όπου η Σόνια θα του έδινε τα ημερολόγιά της, μέσα από τα οποία υπήρχαν συγκεκριμένες καταγραφές του γεγονότος.

Ο Συγγραφέας, θα διαπιστώσει με έκδηλη ανησυχία την εξαφάνιση της ηθοποιού αλλά και τη διπλή διάρρηξη και των δύο σπιτιών του. Η ατμόσφαιρα φορτίζεται από αγωνία.

Ποιος ή ποιοι είναι αυτοί που διέρρηξαν τα σπίτια του; Τι αναζητούν; Για ποιον δουλεύουν; Και ποια είναι η τύχη της Σόνιας Μελά;

Παρακολουθούμε ένα χρονικό εξαφάνισης με άγνωστη κατάληξη, γεμάτο αγωνία και πολλούς φόβους.

«H Αγνοούμενη» της Χριστίνας Λέλη

«Λένε πως ότι δίνεις στη ζωή, αυτό θα πάρεις…»

Με αυτή τη φράση, ξεκινούσε η αφήγηση του ημερολογίου της 70 χρονης, Αγλαΐας Μπένετου, στα τρεμάμενα και φορτισμένα με συγκίνηση, χέρια του διάσημου συγγραφέα, Αναστάση Θεοδώρου.

Πριν λίγο καιρό, η διάσημη κ. Μπένετου, αμέσως μετά το θάνατο του εκατομμυριούχου συζύγου της και επώνυμου ευεργέτη κοινωνικού έργου, τον είχε προσεγγίσει και είχε ζητήσει να της γράψει την αυτοβιογραφία της.

Για την ίδια ήταν ένα τεράστιο χρέος ζωής να φέρει στο φως την αλήθεια τόσο της ζωής της όσο και για το ποιος πραγματικά ήταν ο «επώνυμος και καταξιωμένος» σύζυγός της.

Ο διάσημος συγγραφέας στο ραντεβού του με την ίδια, θα γνωρίσει την συνομήλική της , Σοφία Παπαδάκου, οικονόμο του σπιτιού της. Μια γυναίκα, η οποία δεν φαίνεται να είναι αυτό που δείχνει αλλά κρύβονται πολλά παραπάνω στη σχέση τους.

Ο Αναστάσης Θεοδώρου, θα βιώσει έναν μαρτυρικό δρόμο για τη συγκλονιστική και ανατριχιαστική αλήθεια και ένα απρόσμενο φινάλε.

«Όταν σβήνουν τα φώτα» γράφει η Αννίκα

«Φοβάμαι και τη σκιά μου», είπε η Βικτώρια Υψηλάντη, στο γνωστό συγγραφέα Αλεξίου, προσθέτοντας με σαφήνεια: «οτιδήποτε κι αν μου συμβεί, σας παρακαλώ να εκδώσετε το βιβλίο». Ένα βιβλίο, το οποίο αφορούσε την αυτοβιογραφία της.

Διάσημη σοπράνο η Βικτώρια Υψηλάντη, άφησε το σημάδι της στα μεγαλύτερα θέατρα του κόσμου μέσα από μια λαμπρή καριέρα με την ερμηνεία των ρόλων της, την υποκριτική και την υπέροχη φωνή της.

Μια πρόκληση για τον ίδιο το συγγραφέα, που θα αποδειχθεί απείρως μεγαλύτερη όσο αρχικά υπέθετε. Είχε στα σκαριά ένα βιβλίο άκρως ενδιαφέρον και γιατί όχι best seller. Η ζωή της Βικτώριας Υψηλάντη δεν ήταν απλά ένα ακόμα συναρπαστικό μυθιστόρημα. Όλα τα στοιχεία μιλούσαν για ένα συγκλονιστικό ντοκουμέντο.

«Το χρήμα και η εξουσία κινούνται στη μικροαστική απληστία του, όλα με κάθε κόστος», τού είχε πει στις αρχικές τους συναντήσεις, για να τού δώσει τα βασικά στοιχεία, βάζοντας «φωτιά» στο λογισμό του.

Μήπως η συγγραφή του βιβλίου ήταν μια κραυγή βοήθειας; Μήπως μέσα απ’ τη βιογραφία της άφηνε να φανεί κάτι απείρως πιο απειλητικό και σκοτεινό; Το ένστικτό του προς τα εκεί τον οδηγούσε. Το κλειδί για τις απαντήσεις βρισκόταν στο ιδιωτικό Θεραπευτήριο «Η γαλήνη». Τι κρύβονταν εκεί; Ποια μεγάλα μυστικά ήθελε η διάσημη σοπράνο να έρθουν στο φως; Με ποια συμφέροντα και σκοτάδια θα έρθει αντιμέτωπος ο συγγραφέας και ποια θα είναι η μοίρα τους;

Ο Γιάννης Ρίτσος στη «Σονάτα του σεληνόφωτος», γράφει: ««καθένας μονάχος του πορεύεται στον έρωτα, μονάχος του στη δόξα και στο θάνατο…….».

«Κασσάνδρα» της Μαρίνας Τσαρδακλή

“Έλα σταμάτα! Νιώθω ανακούφιση που τουλάχιστον κάποιοι πλήρωσαν! Γιατί, το φως, πάντα θα νικάει το σκοτάδι ε; Ακόμα και αν στην αρχή δείχνει το αντίθετο!”

Είναι μια αιώνια αλήθεια, ναι. Είναι όμως πάντα έτσι;

Αυτό το υπαρξιακό ερώτημα έρχεται να μας φέρει στην επιφάνεια το αριστοτεχνικό θρίλερ μυστηρίου, δια χειρός και έμπνευσης, Μαρίνας Τσαρδακλή.

Η οικογένεια της Κασσάνδρας Βαλεντίνου, μιας όμορφης νεαρής γυναίκας, στα 25 της χρόνια, ζει στη σκιά μιας μακροχρόνιας κατάρας, που την φέρνει να χάνει το πρωτότοκο κορίτσι της, ένα μήνα πριν κλείσει τα 30 του χρόνια.

Ο Φίλιππος, ένας νεαρός συγγραφέας, με δυναμική εξέλιξη, θα δεχτεί την επίσκεψή της με το εναγώνιο κάλεσμά της να γράψει τη βιογραφία της, με απώτερο σκοπό της να ρίξει άπλετο φως στη σειρά των μυστηριωδών θανάτων μέσα στην οικογένειά της.

Από το σημείο αυτό και μετά, ο νεαρός Φίλιππος, θα βρεθεί μπροστά σε δύο κόσμους. Αυτόν της ορθής λογικής και εκείνον των σκιών, της φαντασίας και της μεταφυσικής, για να παίζει ένα παράταιρο παιχνίδι με φαντάσματα και κατάρες.

Η αλήθεια; Με βροντώδη τρόπο θα έρθει στο φως, σοκαριστικά, ανατριχιαστικά, και εντελώς απρόσμενα. Ο κύκλος έχει τέλος;

«Ερινύες» της Mary Pertax

‘’Ο κύριος Χάλαρης; Ο δημοσιογράφος;’’

‘’Μάλιστα!’’

‘’Ερωφίλη Σαμπατακάκη!   Το ότι συναντήθηκαν οι δρόμοι μας, δεν μπορεί παρά να είναι οιωνός!’’

Έτσι ξεκινήσε η γνωριμία του 37χρονου δημοσιογράφου και συγγραφέα, Αλέξανδρου Χάλαρη μαζί της. Και μάλιστα σε έναν πολύ ιδιαίτερο χώρο και μια στιγμή απώλειας για τον ίδιο. Σε ένα κοιμητήριο ακουμπούσε τη θύμηση και την τραγωδία της ψυχής της στον τάφο ενός μικρού παιδιού.

Και το επίμονο μα και δραματικό της κάλεσμα ήταν το κλειδί για να μπει στη ζωή του, φέρνοντάς τον μπροστά σε μια δοκιμασία και ένα δράμα, που δεν θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί.

‘’Μετά από τόσα χρόνια, έχω επιτέλους στοιχεία για το ποιος απήγαγε το παιδί μου και ποιος ευθύνεται για τον θάνατο του’’, τού είπε ζητώντας του να γράψει ένα βιβλίο, εν είδη βιογραφικό για την ίδια, μέσα από το οποίο θα παρουσίαζε σειρά από στοιχεία και αποδείξεις για τη γνωστή αυτή υπόθεση, που είχε ταράξει την κοινή γνώμη, χωρίς ποτέ οι αρχές να φτάσουν στην αλήθεια.

Σύζυγος του γνωστού και μεγάλου επιχειρηματία Σαμπατακάκη, ιδιοκτήτη γκαλερί και μεγαλέμπορου ειδών τέχνης, το παιδί τους πριν καιρό, είχε πέσει θύμα απαγωγής. Μια απαγωγή που δεν ήταν σκέτη απαγωγή και ο ένοχος δεν ήταν μόνο ένας.

Ο Αλέξανδρος Χάλαρης θα παραλάβει μέσω τρίτου προσώπου το φάκελο με το ημερολόγιο και τα στοιχεία της Ερωφίλης Σαμπατακάκη αλλά θα χάσει την ίδια εντελώς ξαφνικά.

Ο δημοσιογράφος/συγγραφέας θα αρχίζει να γίνεται κοινωνός της ταραχώδους ζωής και του παρελθόντος της Ερωφίλης και στην πλοκή του δράματος θα εμπλακούν και άλλα πρόσωπα. Ένα από αυτά ήταν ο Κίμων Γαλάτης, γλύπτης κυρίως και ζωγράφος, ερωτύλος της συμφοράς, και ενίοτε χρήστης ουσιών που τον οδηγούσαν σε άλλους κόσμους, με την συνοδεία αλκοόλ.

Ο Αλέξανδρος Χάλαρης θα βρεθεί μπροστά σε απρόσμενες εκπλήξεις και ανατροπές, που μήτε στη σκέψη του μπορούσε να υπολογίζει. Ο δρόμος της αλήθειας δύσκολος, επώδυνος και τα μονοπάτια, που έπρεπε να ανοίξει και να ερμηνεύσει πάνω από κάθε προσδοκία του.

«Οι Ερινύες» είναι ένα κοινωνικό δράμα με έντονα τα στοιχεία της περιπέτειας και φορτωμένο με άπειρα συναισθήματα.

«Γόβα στιλέτο…» γράφει η Mia Petra

Ούτε στις πιο προχωρημένες του σκέψεις δεν θα μπορούσε να συναντήσει τον ερχομό αυτού του παράξενου επισκέπτη, εκείνο το βράδυ της παραμονής Χριστουγέννων, ο Σταμάτης Αρνής, συγγραφέας θρίλερ.

Βλέπετε, όλη του η σκέψη και η προσπάθεια τους τελευταίους πέντε μήνες, ήταν να μπορέσει να βρει την εξαφανισμένη εκείνη γοητευτική, αισθησιακή παρουσία της Διάσημης, με τις πολλά υποσχόμενες, γόβες στιλέτο.

Μιας συνάντησης και συζήτησης, που συμφωνήθηκε εν μέσω ερεθιστικού σανδαλόξυλου, αισθησιακής πόυδρας, αλκοόλ, καπνού και μουσικών ρυθμών. Μιας συμφωνίας, που αφορούσε τη συγγραφή μιας βιογραφίας. Μια βιογραφία, πολλά υποσχόμενη καθώς η εξομολογούμενη μεγαλοκοπέλα είχε να φέρει στο φως μια σειρά αποκαλύψεων πρότερης ζωής. Αυτό που λέμε δηλαδή, βίος και πολιτεία.

Πού θα καταλήξει η εναγώνια αυτή αναζήτηση για τον κ. Αρνή; Ποιες αποκαλύψεις καραδοκούν στο Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν;

«ΕΡΩΣ» της Μαρίας Γ.

Ξημέρωνε παραμονή Πρωτοχρονιάς του 1967. Μια ομάδα μισομεθυσμένων νεαρών ανηφόριζε προς την πλατεία Δημαρχείου χαχανίζοντας…

Εκείνο το βράδυ κάποιοι περαστικοί είδαν την κοπέλα να τρέχει προς την αποβάθρα του κεντρικού λιμανιού του Πειραιά. Ένας απ’ αυτούς πρόλαβε και την άρπαξε απ’ το χέρι καθώς περνούσε δίπλα του, και πριν εκείνη προλάβει να αντιδράσει, της χούφτωσε το στήθος και την φίλησε με ψεύτικο πάθος στο στόμα. Η γυναίκα τον έσπρωξε με δύναμη και απομακρύνθηκε τρέχοντας. Ο τρελός χτύπος των τακουνιών της πάνω στις πλάκες του πεζοδρομίου αντηχούσε τετράγωνα μακριά. Μετά έστριψε στους παράδρομους της λαχαναγοράς και χάθηκε. Στάθηκε άραγε αυτό το περιστατικό η αφορμή για να αλλάξει την πορεία της κι αντί για την φωταγωγημένη λεωφόρο να προτιμήσει τα κακοφωτισμένα στενά;

Αυτή η απορία βασάνιζε το συγγραφέα Αχιλλέα Εξαρχόπουλο από την πρώτη στιγμή που διάβασε την είδηση του θανάτου της. Η Όλγα. Μια ακόμα από τις γλυκύτατες εκείνες υπάρξεις, που τα όνειρά τους και οι αυταπάτες τους, βούλιαξαν στον κόσμο του περιθωρίου και του πληρωμένου έρωτα.

Θα μπορούσαν τα βιώματα της ζωής μιας νεαρής πόρνης να αποτελέσουν βάση για τη συγγραφή ενός βιογραφικού βιβλίου; Μια ιδιαίτερη σχέση και ένας ξεχωριστός έρωτας, γεννιέται ανάμεσα σε δύο διαφορετικούς ανθρώπους. Το συγγραφέα Αχιλλέα Εξαρχόπουλο και την νεαρή ιερόδουλη, Όλγα. Ποιο θα μπορούσε να είναι άραγε το μέλλον μιας τέτοιας σχέσης;

Η Μαρία Γ. γράφει ένα νουάρ δραματικό διήγημα, με φόντο τα στενά του Πειραιά το 1967. Τα στενά, γεμάτα από άνομους πόθους και μοιραίους έρωτες. Μπορούν άραγε να βρουν τη δικαίωσή τους τα όνειρα;

«Για μένα» του Giannis Pit.

«Η μεγάλη αίθουσα ήταν κατάμεστη από κόσμο. Δεν υπήρχε ίχνος από κάθισμα άδειο. Ακόμα και στους διαδρόμους στα ακραία πλαϊνά όπως και στο πίσω μέρος υπήρχαν όρθιοι. Η ατμόσφαιρα ήταν γεμάτη συγκίνηση. Το έβλεπες, το ένιωθες παντού. Τηλεοπτικές κάμερες είχαν στηθεί επίσης σε καίρια σημεία και πολλοί εκπρόσωποι μέσων ενημέρωσης ήταν σε ετοιμότητα να μεταφέρουν το ρεπορτάζ τους από τα μελλούμενα. Οι παρουσιαστές της εκδήλωσης είχαν ήδη πάρει τις θέσεις τους. Όμορφη μουσική γέμιζε το χώρο και όλα τον περίμεναν. Η δική του ώρα. Η στιγμή του Έκτορα Βεργέτη. Λογοτέχνης, συγγραφέας, βάδιζε ήδη την έκτη δεκαετία της γόνιμης και δημιουργικής ζωής του. Και η αποψινή εκδήλωση ήταν για εκείνον! Η παρουσίαση ενός σημαντικού βιβλίου, του τελευταίου του έργου. Ενός έργου, που τάραξε έντονα τα νερά της επικαιρότητας. Που είχε ήδη σηκώσει μεγάλες προσδοκίες. Και όλα αυτά για το θέμα στο οποίο αναφέρονταν. Εκείνο το θέμα, που τον είχε συγκλονίσει και είχε σημαδέψει την ίδια του τη ζωή και όχι μόνο…»

Η μεγάλη ώρα για τον Έκτορα Βεργέτη. Μια ώρα, που άρχισε να ετοιμάζεται μήνες πριν όταν δέχτηκε μια απροσδόκητη επίσκεψη από την Ελίζα Βελισσαράτου, καθηγήτρια Παιδιατρικής και επιφανούς μέλους της οργάνωσης Διεθνούς ταξιαρχίας γιατρών.

Όλα ξεκίνησαν τότε, που η ίδια τού ζήτησε να γράψει ένα βιβλίο, που να δώσει στον κόσμο τη συλλογική δράση της οργάνωσης και τη δική της, μέσα στις φωτιές και στα γεγονότα. Μόνο, που μετά από λίγες μέρες, ο συγγραφέας, θα χάσει τα ίχνη της και τότε θα ξεκινήσει μια μαρτυρική αγωνία αναζήτησης με μεγάλες ανατροπές και την τελική κορύφωση.

Ο Giannis Pit. γράφει ένα δραματικό διήγημα που φέρνει στο επίκεντρό του τον αγώνα εκείνων των γιατρών, που δίνουν τη δική τους μάχη στις φωτιές του πολέμου και της αδικίας, για να αναδείξουν την ανθρωπιά, την αλληλεγγύη και το δίκιο. Ένα διήγημα, που ξεχειλίζει από αγάπη, συναισθήματα αλλά παράλληλα δοκιμάζεται συθέμελα από το τραγικό βίωμα της απώλειας.

Σχολιάστε

6 απαντήσεις στο “Κύκλος #1 Παρουσίαση διηγημάτων”

  1. roula1smaragdenia Άβαταρ
    roula1smaragdenia

    Σε ευχαριστούμε πολύ Γιάννη για τον κόπο σου και τον όμορφο φιλόξενο σου χώρο, που στην κάθε συμμετοχή έχεις βάλει μια μικρή περίληψη.
    Να είσαι καλά και πάλι ευχαριστούμε!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Giannis Pit Άβαταρ

      Η χαρά και η συγκίνηση είναι δικές μου, Ρούλα μου, αγαπημένη μου φίλη. Τούτος ο χώρος είναι κοινός για όλους μας. Να τον χαιρόμαστε συλλογικά. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Συνεχίζουμε.

      Μου αρέσει!

  2. Άιναφετς Άβαταρ

    Πώς να χαρακτηρίσω το παραπάνω κείμενο;
    Αστυνομικό να το πω ή ψυχολογικό θρίλερ;
    Μια εξαιρετικά γραμμένη μυθοπλασία που σε κρατά σε περιέργεια από την αρχή!
    Μπράβο στη Μαρία που μας χάρισε μια ακόμη μοναδική ιστορία όπως ξέρει πολύ καλά να δημιουργεί!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Giannis Pit Άβαταρ

      Νομίζω, Στεφανία μου ότι έχει όλα τα χαρακτηριστικά, που ανέφερες. Ένα πλήρες αστυνομικό-ψυχολογικό θρίλερ με αγωνία και συναισθήματα. Να είσαι καλά, αγαπημένη μας φίλη.

      Αρέσει σε 1 άτομο

  3. piopistosfilos Άβαταρ
    piopistosfilos

    Χρυσοχέρη Γιάννη, έχεις κάνει τέλεια δουλειά -ΚΑΙ- εδώ!

    Έχεις δώσει περιγραφικά, το στίγμα κάθε διηγήματος! Εύγε φίλε! 🎈

    Χαίρομαι που έβαλα κι εγώ το μικρό μου λιθαράκι

    σε αυτό το πολύ όμορφο δρώμενο! Συνεχίζουμε 😉

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Giannis Pit Άβαταρ

      Ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο σχόλιο και την ενθάρρυνση, από καρδιάς. Εννοείται, συνεχίζουμε. Την καλησπέρα μου.

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Design a site like this with WordPress.com
Ξεκινήστε